Site Overlay

Cum sa ajunga pagina ta pe primele locuri in cautarile Google – Partea 3 – Continutul

Pana acum ai invatat cat de mult conteaza viteza de incarcare, dar si diferenta dintre HTTP si HTTPS.

Azi continuam seria care te invata ce sa faci pentru a ocupa primele locuri in cautarile pe Google si nu numai.

Google insa a dezvoltat prin AI si machine learning cel mai dezvoltat algoritm de cautare.

Atunci cand scriem o pagina de prezentare sau un articol, fiecare cuvant va fi important.

Cuvintele cheie

Acum ceva ani toti spuneau ca SEO inseamna doar includerea unor cuvinte cheie. Dar care sa se repete de cat mai multe ori pe pagina. Ba mai mult, incepuse sa contee mai putin continutul fata de renumitele cuvinte cheie. Astfel cititorul era sgariat ‘pe ochi’ de un continut scris parca pentru Google si nu pentru el.

Cuvintele cheie sunt acele cuvinte pe care le introduc utilizatorii in cautare. Evident ca acele cuvinte cheie trebuie sa existe pe pagina. Insa nu o data la trei propozitii.

Insa erau voci care spuneau ca nu doar cuvintele cheie sunt importante. Si ca atunci cand nu eti atent si la cititori Google te depuncteaza

Continut user friendly

Ne-am tot invatat sa folosim expresii ca user friendly, environment friendly. Adevarul este ca le folosim atat de mult incat nici nu mai observam ca poate ele aveau o treducere in romana.

Google verifica daca pagina sau articolul pot fi citite usor de catre utilizatori. Astfel verifica lungimea proprozitiilor, impartirea pe capitole si subcapitole folosind titlurile.

Prin urmare este indicat ca atunci cand scrieti un articol sa va ganditi in primul rand cum arata pentru vizitatori. Apoi la includerea de cuvinte cheie ce oricum se gasesc in textul vostru.

Propozitiile interminabile sau mult prea scurte vor obosi cititorul. Dar Google va va taxa imediat, inaintea oricarui cititor..

La fel titlurile si subtitlurile vor ajuta cititorul sa structureze mai usor un articol, sa gaseasca elemente. La fel si Google va imparti pagina in subcapitole ce vor fi listate corespunzator.

Continut unic

Ceva greu de gasit in ultimii ani atunci cand ne uitam peste anumite pagini de stiri. Pentru ca se copiaza unii pe altii printr-un simplu copy paste.

Google insa nu va aprecia deloc faptul ca va gasi acelasi continut.  Chiar va depuncta intreaga platforma daca acest lucru se repeta.

Asta pentru ca utlizatorii nu vor aprecia daca citesc aceleasi articole peste tot.

Prin urmare, decat sa copiezi continutul complet, mai bune te lasi de scris.

Incearca sa aduci unicitate prin continutul tau. Incearca sa aduci calitate. Rasplata va veni.

Continut nou periodic

Acum dupa ce ca trebuie sa fie unic, mai trebuie sa fie si nou!

Asta inseamna ca mereu trebuie sa aduci noutati. Nu se poate sa ai un blog de exemplu si sa iti amintesti de scris din timp in timp.

Din partea 3 a articolului vedeti ca nu e tocmai simplu sa aveti rezultate pe motoarele de cautare.

Mai ales ca rezultatele nu apar peste noapte si va trebuiesc luni de zile pentru a observa modificarile

Saptamana viitoare revenim cu partea 4, in care invatam ce este cu linkurile catre paginile ce trebuie sa apara pe locuri fruntasein cautari.

Vei gasi mereu diferite informatii noi aici, pe pagina noastra Facebook sau Twitter Daca vrei sa preiei aceasta stire sau orice alta stire de pe platforma noastra iti dam aceasta posibilitate. O poti face in limita a 500 de caractere si cu link direct catre articolul nostru ca sursa.

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-->