Site Overlay

Semnificatia secreta a culorii logo-ului, cum alegem cea mai buna sau cele mai bune culori pentru un logo

Pana acum v-ati obisnuit cu articole destul de tehnice de la noi. Insa cea am observat la unele proiecte web este faptul ca un punct nevralgic este logo-ul.

Exista destule companii care pana acum nu au pus accentul pe asa ceva. Ba pentru ca nu este inspiratie, ba ca nu este altceva.

Insa ceea ce explicam este ca de la logo pleaca totul: culorile principale, forma design-ului, dinamica.

Am spus culorile principale? Da, pentru ca orice afacere trebuie sa se bazeze pe una sau mai multe culori de baza. Astfel cel ce vede un material al companiei va trebui sa simta prin culori ca apartin companiei X.

Avem contracte in care clientul nostru ne specifica culoarea sau culorile exacte, folosind coduri de culoare PANTONE.

ROSU

 

Rosul arata putere, energie, intensitate, pasiune, incredere.. Este o culoare extrem de dinamica, fiind ace culoare ce este folosita la semnele de atentionare.

Este clar ca intotdeauna rosul va atrage privirea si va fixa semnul bine in memoria celor ce va un logo rosu sau ce contine rosu.

De culoare rosie sunt si atentionarile „Cumpara acum” sau „Promo”.

Rosul este planta asociata focului.

ORANGE

Culoarea este asociata cu prietenie, bucurie, entuziasm. Este combinatia de rosu cu galben. Am ales Orange ca principala marca pentru ca atat numele, cat si culoarea logo-ului sunt aceleasi. Dar si pentru reclamele pe care le stiti si explica cel mai bine mesajul.

Prin urmare este o culoare de avut in vedere, fiind extrem de calda si placuta. Este mai putin agresiva decat rosul. Insa pastreaza dinamismul, accentuan trasaturle galbenului.

Orange este tot o culoare a elementului foc

GALBEN

O culoare pentru bucurie, optimism, atentie,

Totusi este o culoare ce trebuie folosita cu atentie, sugarii de exemplu plang intr-o camera cu peretii galbeni.

Desi atrage atentia la fel ca si rosul, nu este o culoare la fel de dominanta.

Galbenul este o culoare potrivita pentru un logo, insa este de preferat sa o combinam si cu alte culori.

Galbenul este o culoare a elementului pamant.

ALBASTRU

Albastrul inseamna stabilitate, pace, serenitate, calm, imaginatie, intuitie.

Este o culoare folosita mult in domeniul IT (Dell, Facebook, Intel, GE, IBM, HP, Samsung, Phllips). Dar este tot foarte utilizata si in domeniul auto sau cel medical.

Insa trebuie avuta multa grija in folosirea cestei culori deoarece ii lipseste dinamicitatea. De asemenea este o culoare rece.

Exemplele de mai sus insa ne arata cum se poate folosi albastrul intr-un mod foarte eficient.

Albastrul este culoarea cerului si cea a apei.

Verde

Verde inseamna proaspat, prietenos cu mediul, relaxare, culoare dolarilor!

In general verdele se foloseste la tot ce este ECO.

Partea de bunastare si bani este specifica SUA.

De asemenea conform tuturor studiilor, verdele este culoarea cea mai odihnitoare pentru ochi.

Este o culoare perfecta pentru un background, putand folosi aceasta culoare fara nicio retinere in imaginea companiei tale.

In Feng-Shui este culoare pentru elementul lemn

Violet

Violetul este culoare succesului, bogatiei, pretiosului roialitatii.

Insa violetul este o culoare destul de pretentioasa, avand in acelasi timp o anumita nota de mister si magie.

Este combinatia dintre rosu si albastru, insa puterea culorii vine de la rosu. Prin urmare si violetul este o culoare de foc.

Maro

Culoareaa maro inseam intensitate, dragoste, energie, pasiune.

Este o combinatie intre rosu, galben si albastru, ciudat, insa chiar culorile Romaniei.

Este o culoare al elementului pamant care insa ne duce cu gandul la lemn.

Se poate folosi fara nicio problema la brandul companiei tale, fiind o culoare extrem de linistitoar, care insa atrage atentia datorita rosului ce il contine.

Negru

Negrul reprezinta eleganta, exclusivitate

Desi este o nonculoare, coupa primul loc atunci cand vine vorba despre imaginea companiilor exclusiviste din orice domeniu.

Poate fi folosit fara nicio problema de orice companie pentru imagine.

Chiar daca ai un logo de alte culori, poti folosi negrul pentru restul imaginii ca si culoare dominanta. Nu este un pas prea usor, insa merita incercat.

Iti da imediat hashtagul #luxury sau #wow

Aceasta a fost mica noastra incursiune intr-ale culorilor folosite la branduirea imaginii unei companii sau a unui produs.

Evident un logo poate folosi mai multe culori fara nicio problema, cu condtia sa nu le folosim chiar pe toate.

Chiar si noi am folosit doua culori pe logo, in timp ce in imagine am inclus si negrul de curand.

Prin urmare va lasam sa va puneti fiecae imaginatia la incercare, iar atunci cand porniti la un drum cu o afacre sau un produs sa va ganditi in primul rand ce il reprezinta. Care este culoarea sau care sunt culorile reprezentative.

Vei gasi mereu diferite informatii noi aici, pe pagina noastra Facebook sau Twitter
Daca vrei sa preiei aceasta stire sau orice alta stire de pe platforma noastra iti dam aceasta posibilitate. O poti face in limita a 500 de caractere si cu link direct catre articolul nostru ca sursa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-->